O podjetju Pulsar
Med vsemi proizvajalci NV in termovizijskih naprav na civilnem trgu Pulsar uživa poseben ugled. Lahko trdimo, da je Pulsar edina znamka v tej niši, katere stranke se ob novih nakupih venomer vračajo. Naprave Pulsar so izjemo kakovostne in nudijo velik nabor dodatnih funkcij, a je uporaba le-teh zelo enostavna in pisana na kožo modernemu lovcu.
Možnost, da boste imeli težave s športno optiko priznanega proizvajalca je majhna. Vseeno pa je dobro vedeti, na koga se obrniti, če se vseeno kaj zalomi.
Pulsar odlikuje velika odzivnost in utečenost oddelkov za popravila.
Garancijska doba
Vse naprave, ne glede na cenovni razred, nudijo 3 leta omejene garancije od datuma nakupa.
To pomeni, da se garancija lahko izniči če:
- napravo razstavite ali modificirate
- modificirate, odstranite ali programsko izbrišete serijsko številko naprave
- vam naprava pade na tla ali pa so na njej vidne sledi mehaničnih ali kemičnih poškodb
- ste napravo dali na popravilo nepooblaščenemu servisu
- do škode na napravi pride zaradi požara ali naravnih nesreče
- pride do vdora vlage in tekočine v napravo
Vendar pa se proizvajalec zavezuje k možnosti plačanega, izven-garancijskega popravila 5 let od nakupa naprave. Edina izjema so dodatna oprema kot so polnilne baterije, saj je garancijska doba le-teh znižana na 1 leto.
Pomembno je še omeniti, da raznoraznih kozmetičnih napak na napravi, kot so praske ohišja in gibljivost krmilnih gumbov proizvajalec ne smatra kot nujna popravila, saj ne vplivajo na pravilno rabo naprave.
Seveda pa se lahko odločite za plačljivo storitev vzdrževanja, ki krije tudi obnovitev zunanjega izgleda naprave v prvotno stanje. Nikakor pa ni možno doplačati za menjavo naprave s novejšim modelom.
Uporabnik ⇒ Prodajalec ⇒ Pulsar
Za popravilo, vzdrževanje in druge po-prodajne storitve se mora uporabnik obrniti na prodajalca, kjer je napravo kupil ali državnega distributorja Pulsar naprav. Proizvajalec namreč ne nudi neposredne komunikacije s servisnim oddelkom. Neposredno vračilo naprave proizvajalcu pa tudi ni možno zaradi omejitev izvoza digitalne NV in termovizijske optike.
V Sloveniji smo vam Optics Trade d.o.o. na voljo za vsa vprašanja, reklamacije ter urejanje popravil naprav Pulsar in Yukon.
Pulsar ima 2 avtorizirana servisa za popravila, oba locirana v Evropi. Servis za nočne nastavke, dnevno svetle daljnoglede je v škotskem Glasgowu. Zato mora distributor za vsako napravo urediti carinske postopke in jo izvoziti. Za vse ostale naprave je odgovoren servis Yukon v litovski prestolnici Vilni.
Čas popravila
- odvisen od kompleksnosti popravila in obremenjenosti servisa
- prednostna obravnava
- popravila naprav v garanciji
- vzdrževanje naprav v garanciji ⇒ kozmetična popravila in nadgradnje
- popravila naprav izven garancije
- maksimalno 30 dni na servisu Pulsar
- ČAS TRANSPORTA: uporabnik ⇒ Optics Trade ⇒ Pulsar (Litva ali Škotska) ⇒ Optics Trade ⇒ uporabnik
Optics Trade d.o.o. Pulsar naprave na popravilo pošilja in izvaža vsak konec tedna.
Prevoz iz Slovenije v Litvo traja približno 3 dni. Če je za vašo napravo pristojen servis v Škotski, pa se ta čas podaljša na 4-6 dni, saj gre vsaka pošiljka v carinsko obravnavo.
Ko naprava v garanciji prispe na avtoriziran servis Pulsar, traja maksimalno 30 dni za izvedbo storitve. Čas je odvisen predvsem od kompleksnosti popravila in obremenjenosti servisa. V to oceno pa ni všteto trajanje prevoza oz. izvoza naprave iz Slovenije v Vilno ali Glasgow ter spet nazaj.
Popravila naprav v garanciji imajo pri obravnavi prednost pred izven-garancijskimi napravami in nenujnimi storitvami kot so vzdrževanje in nadgradnja delujočih naprav.
Cena popravila, cena posredovanja
Garancijska popravila so brezplačna s strani proizvajalca. Kupcem Optics Trade v celoti krijemo stroške urejanja garancijskega popravila s proizvajalcem, transportne stroške in morebitne carinske dajatve pri izvozu na Škotsko. Ne glede na to, ali naše stranke prebivajo v Evropi ali na čisto drugi celini.
Za druge uporabnike naprav Pulsar in Yukon iz Evrope, ki naprave niso kupili pri nas, pa je cena urejanja popravila 50 EUR. Za uporabnike izven evropskega tržnega prostora, kjer je potrebno urejanje izvoza, pa naše posredovanje stane 150 EUR. Naj poudarimo še, da naše posredovanje ne krije tudi morebitnih stroškov servisiranja s strani samega proizvajalca!
Za storitev popravila je potrebno plačati, če je napravi potekla garancija ali pa je bila izničena zaradi nepravilnega ravnanja. Prav tako je potrebno plačati za nadstandardne storitve.
Ceno popravila proizvajalec določi šele ob pregledu naprave na avtoriziranem servisu in jo posreduje distributerju. Optics Trade vas bo pred vsako izvedbo plačljive storitve o tem predhodno obvestil. Vaša izbira je, ali se za storitev odločite ali pa jo zavrnete. V slednjem primeru, vam bomo preprosto vrnili nepopravljeno napravo brez stroškov urejanja.
Kaj potrebujete za popravilo?
|
} | reklamacijski zapisnik Optics Trade |
Če se odločite za popravilo naprave Pulsar ali pa imate vprašanja za nas, smo za vas vedno na voljo. Pošljite nam elektronsko sporočilo na info@optik-trade.si ali pa nas pokličite na telefonsko številko 070 668 814.
Navedite model in serijsko številko vaše optike Pulsar (obe informaciji lahko najdete na ohišju naprave). Čim bolj natančno opišite napako, ki ste jo opazili na napravi. Če je le možno, pa tudi okoliščine in čas pojave napake (npr. po 20 minutah uporabe, po padcu na tla, …), saj bomo tako hitreje ugotovili, kaj je vzrok nepravilnega delovanja in kako kompleksno popravilo bo potrebno za povrnitev naprave v delujoče stanje.
Ne pozabite nam posredovati vaše kontaktne podatke: ime in priimek, telefonsko številko/e-mail in naslov za vračilo naprave. V prilogi na dnu članka si lahko ogledate in shranite reklamacijski zapisnik Optics Trade. K zapisniku priložite kopijo računa, ki ste ga prejeli ob nakupu naprave in velja kot garancijski list.
Od trenutka, ko prejmemo vašo napravo pa do vračila popravljene naprave, vas bomo o poteku popravila redno obveščali.
Rezervni deli, neavtorizirana popravila
Pulsar opozarja, da uporabniki, ki se naprave odločijo popraviti sami, niso upravičeni do 3-letne garancije. Zato proizvajalec tudi ne dovoljuje pošiljanje elektronskih komponent naprave kot so senzor, zaslon in tiskana vezja. Prepovedano je tudi pošiljanje tehničnih skic in shem končnemu uporabniku, ki prikazujejo notranjo sestavo naprave.
Rezervne dele, ki pa ne zahtevajo razstavljanje ali modificiranje naprave, pa je mogoče kupiti pri določenih prodajalcih optike Pulsar. Tu je vseeno potrebno omeniti, da je dobavljivost rezervnih težko časovno opredeliti, saj je odvisna od tovarniških zalog in obremenjenosti servisnih oddelkov. Prav tako pa se lahko izkaže, da kak rezervni del sploh ni mogoče dobiti, saj je na primer od ukina modela preteklo že več let.
V vsakem primeru vam svetujemo, da se pri iskanju kompatibilnih rezervnih delov obrnete na prodajalca, kjer ste napravo kupili. Pri tem bodite pozorni, da navedete točen model in serijsko številko vaše naprave.